POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNE DOLOČBE

Splošni pogoji poslovanja trgovine na spletni strani www.da-ta.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S potrdilom nakupa kupec potrjuje, da se strinja s sledečimi pogoji poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in potrošnikom.

Podatki o prodajalcu

Naziv: DA-TA David šubic s.p.
Naslov: Miren 14A
Pošta in kraj: 5291 Dobrovo
Davčna številka: 70950105, DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost
Matična št.: 3879577000
Kontaktni elektronski naslov: info@da-ta.si
Kontaktna telefonska številka: 070 865 408
TRR: SI56 6100 0001 5575 152

Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco:
Podjetje je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije dne 3. 1. 2011.  

Spletno mesto

Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem preko spletnega mesta: www.da-ta.si


Zakonodaja

Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.

Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.

Pravna načela

1. Prodajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.
2. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Prodajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.
4. Prodajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.

 

UPORABA SPLETNEGA MESTA


Pomen uporabe spletnega mesta

Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov na spletni strani,
4. možnost komentiranja kupcev,
5. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe spletnega mesta

Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.

Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
6. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Odgovornosti kupca

1. Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.

2. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti.

3. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.


Odgovornosti prodajalca

Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

PRODAJA IZDELKOV


Ponudba izdelkov

Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, morebitne zaloge, popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.


Postopek nakupa

Kupec izbere izdelek tako, da klikne na gumb Dodaj v košarico. Kupec nadaljuje z nakupom ali  pregleda izbrane izdelke in ceno. S klikom na gumb Nadaljuj na blagajno pa je preusmerjen na proces nakupa. Tukaj vnese svoje podatke, ki so potrebni za izvedbo nakupa. V pregledu naročila ima navedene izbrane artikle in količine ter ceno in poštnino. Ob koncu mora kupec potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Z oddajo naročila nastane med kupcem in prodajalcem zavezujoče pravno razmerje. Kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila.


Cene izdelkov

1. Cene ne vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost). Izražene so v €.
2. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila. 
3. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
4. Cene ne vsebujejo stroškov dostave.

Plačilo izdelkov

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– plačilo po povzetju (Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi. Če želite plačati ob
prevzemu na dom ob dostavi Pošte Slovenije)

– plačilo z bančnim nakazilom (Z nakazilom na račun podjetja DA-TA David Šubic s.p.. po
ponudbi/predračunu, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov. Po prejemu plačila po
ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko
proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun
podjetja DA-TA David Šubic s.p.)

– plačilo preko spleta, ki ga opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega
vmesnika (preusmeritev na varno plačilo).

– s plačilnimi karticami preko PayPal storitve (PayPal sistem plačevanje je varen in
razširjen sistem plačevanja storitev preko interneta. S PayPal-om lahko storitve plačujejo tako
posamezniki kakor tudi podjetja.

Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila
preko dostavne službe. Poštnina ni vključena v ceno. Stroški dostave znašajo 3,00 € preko Pošte Slovenija. Ob naročilu blaga v vrednosti nad 55,00 € poštnina ni plačljiva.

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli v paketu skupaj
z naročenim blagom.

Rok dostave izdelkov

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 3 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru možnosti plačila po povzetju). V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru možnosti plačila po povzetju). V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Stroški dostave izdelkov

Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 65,00 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja brezplačni. Stroški dostave se zaračunavajo 5,00 €. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob nakupnem postopku. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

 

Reklamacije

V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.

Reklamacija mora zajemati:
1. kontaktne podatke kupca,
2. točno navedbo izdelka ali več izdelkov,
3. napako, ki se reklamira,
4. priložen mora biti originalni račun ali drugi dokaz, s katerim kupec dokaže, da je izdelek kupil pri prodajalcu in
5. fotografijo izdelka, ki ga reklamirate.

Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.

Reklamacije lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje reklamacij:

Elektronski naslov: info@da-ta.si
Naslov: Miren 14A, 5291 Miren, Slovenija

Odstop od pogodbe

1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.

2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).

4. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

6. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno in v originalni embalaži. Priložen mora biti tudi račun nakupa.

Vračilo izdelkov

Kupec je seznanjen in se strinja, da ob nakupu naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:

    1. zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat;
    2. izdelki po meri: izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
    3. izdelki, ki se hitro pokvarijo ali jim hitro preteče rok uporabe;

Ta določba ne posega v določbe o reklamacijah, ki jih kupec lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo fizične osebe. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Obrazec za odstop od pogodbe

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi: Obrazec za odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@da-ta.si
Naslov: Miren 14A, 5291 Miren, Slovenija

Ostale pritožbe in zahteve kupca

Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.

Elektronski naslov: info@da-ta.si
Naslov: Miren 14A, 5291 Miren, Slovenija

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Prodajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo kupcu, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.

Omejitve odgovornosti

Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca so slike simbolične. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka.

V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.

AVTORSKE PRAVICE

Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

 

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

1. Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca.
4. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo na območju Slovenije.

Spremembe pogojev poslovanja

1. Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Prodajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.

Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko potrošnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Kupec lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si. Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Novi Gorici.

Pogoji poslovanja veljajo od 15. 11. 2021.